+31(0)6 12 06 10 35 dirkjan@webenco.nl

Combineer online mogelijkheden

Net als in het drukwerk tijdperk zijn er diverse manieren om je online communicatie uitingen te combineren. Sterker nog: je kunt ze zelfs combineren met drukwerk uitingen!

Niet wedden op éen paard

Het voordeel van deze combinaties is, dat je gericht op die ene doelgroep verschillende mogelijkheden hebt om deze te bereiken en deze mogelijkheden benut. De kans dat je wordt opgemerkt door deze doelgroep wordt dan veel hoger.
Voor je doelgroep is eenduidigheid erg belangrijk. Daarom is het verstandig om bij al je communicatie-uitingen over de verschillende kanalen (radio, tv, advertenties, actie-flyers, internet, etc) één lijn te trekken.
De boodschap blijft duidelijk en de herkenning naar je merk wordt sterker. Het verwachtingspatroon van de doelgroep wordt hierin eveneens vervuld.

Wil je weten wat Web&Co voor je kan betekenen of hoe jou (online) communicatie daar beter van kan worden?
Laat je dan naam en je telefoonnummer achter en ik bel je voor een vrijblijvende afspraak.

Maak nu een afspraak

Combineer online mogelijkheden

Als je bedenkt dat een bezoeker aan je website of gewoon een willekeurige pagina van je website, binnen luttele seconden beslist of hij/zij verder klikt of wegklikt, dan is het logisch om ervoor te zorgen dat de bezoeker vindt waarnaar gezocht wordt.

Navigeren, zoeken en overzicht

In één oogopslag heeft de bezoeker je website gekeurd. Op basis van persoonlijke voorkeuren en het onderwerp waarnaar gezocht wordt krijgt je website het stempel interessant of niet.

Het is dus erg belangrijk om hetgeen je te bieden hebt steeds overzichtelijk neer te zetten.

Dat betekend automatisch:

  • Geen ellenlange teksten: verdeel dit eventueel over meerdere pagina’s
  • Gebruik tussenkoppen om de inhoud van de pagina in één oogopslag bekend te maken
  • Biedt een snelle uitweg door een heldere, begrijpbare navigatie en zoekmogelijkheden

Structureel de diepte in

De interesse van de bezoeker kun je vangen door informatie helder en overzichtelijk aan te bieden. Natuurlijk wil je ook alle details van je product of dienst delen op het internet, maar doe dit niet op de bovenste pagina’s.

Door een structuur te kiezen waar de details maar zeker het overzicht een plaats in krijgen, kun je de bezoeker op een prettige en gebruiksvriendelijke manier door je website laten surfen.

Wil je weten hoe jou website nog gebruiksvriendelijker kan worden?

Wil je weten wat Web&Co voor je kan betekenen of hoe jou (online) communicatie daar beter van kan worden?
Laat je dan naam en je telefoonnummer achter en ik bel je voor een vrijblijvende afspraak.

Maak nu een afspraak

Aanmelden voor de nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen en nieuwtjes

Je bent succesvol aangemeld!

Share This